Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-30, 23:48
|
|
|
Wiesz przy takich mechanikach nie nauczył bym sie niczego a tak od dzieciaka zawsze asystuje i coś tam sie człowiek nauczy
Przyznaj że sie bałes że sie nie uda |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-01, 00:06
|
|
|
3x to robil to czego mial sie bać |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 00:10
|
|
|
Komentarzy |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-01, 06:07
|
|
|
Apophis napisał/a: | Przyznaj że sie bałes że sie nie uda |
no wiesz, zawsze jest strach że cos nie wyjdzie, ale tu najbardziej hmm może nie że obawiałem się, ale zastanawiałem z taka lekką nutką emocji, czy ten nastawnik czegos mi nie wywinie
No bo jednak czyta sie te wszystkie komentarze i cos tam w głowie zostaje, ale jesli wiesz że od początki do końca wszystko jest robione jak trzeba to na 90% musi działać (10% to niewiadoma pochodzenia danej częsci)
Ale to podobnie jak z głowicą. Została zrobiona wszystko poskładane, a mimo to przy pierwszym przekręceniu kluczyka żołądek miałem w gardle
lukstorpeda wymienił oba na raz z łańcuszkami i mu śmigają już ponad 17kkm, uszek o i le sie nie myle też je miał i dopiero po 40kkm zaczęły się odzywać, natomiast wejdźcie sobie na forum VW Golfa i poczytajcie o GOLFACH VI gdzie własnie te same napinacze oryginalne nie wytrzymują nawet 50kkm. i co w tedy? Jeszcze może być gwarancja ale potem... na handel
preston81, ja Ci się w sumie nie dziwię że brałeś te z ASO bojąc sie zamienników, ja stety bądź niestety jestem typem człowieka co jak sie nie przekona to spać nie pójdzie i wg mojego motto (które nie zawsze sie sprawdza ) "nie ryzykujesz - nie żyjesz" musiałem się podjąć wymiany tych nastawników na zamienniki ....
teraz co mi zostało jedynie do zweryfikowania, to czy te napinacze pochodzą z kraju ryżem i sake płynącym, czy też może jedna jakas firma w EU się podjęła i produkują je, np. własnie w DE ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2015-07-01, 19:26
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | teraz co mi zostało jedynie do zweryfikowania, to czy te napinacze pochodzą z kraju ryżem i sake płynącym, czy też może jedna jakas firma w EU się podjęła i produkują je, np. własnie w DE ... |
a nie ma jakis napisow , nazwy itp na nastawniku ???? ja juz nie pamietam w ogole jak to wygladalo !?!? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 19:30
|
|
|
Napisy jakies są troche inne niz na OE i troche inne niz na superryżowym |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-01, 19:35
|
|
|
lukstorpeda napisał/a: | a nie ma jakis napisow , nazwy itp na nastawniku ???? |
jest tylko wygrawerowany jakis numer + numer OE, natomiast co ciekawe cewka jest identyczna jak w oryginale (tzn. wszystko co tam napisane, bo ori jest czarna a tu srebrna)
moze mi sie uda zrobić fotke tego numeru to po tym sie dojdzie co i jak. Na ryżowych nastawnikach numery sa zacierane szlifierką podobno |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
lucek1142
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: katowice
|
Wysłany: 2015-08-08, 11:46 nastawnik
|
|
|
Witam
Nie mam doswiadczenia w mechanikowaniu,a poniewaz moje autko zaczelo wydawac dziwne odglosy po odpaleniu-zanim popadne w koszty-mam pytanie :CZY KTOS MOGLBY POSLUCHAC MOJEGO AUTA W OKOLICACH KATOWIC ?-oczywiscie pojade
bede zobowiazany za pomoc |
_________________ pozdrawiam
lucek
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-08, 11:57
|
|
|
Jak po każdym odpaleniu słyszysz juz grzechot to zrób diagnostyke vag i wyjdzie szydło. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-08, 13:20
|
|
|
Chłopie, diagnostyke nastawnika to z przymrużeniem traktować..
U Macieja, rozrzad przestawił nastawnik a dobrze pracowal w vagu. U mnie z kolei od niedawna terkota na wolnych, gora sie zablokowala, rozrzad bez zmian od 3 lat, parametry pracy zgodne z elsa ale i tak leci w kulki. Ciśnienie oleju mam ok, plukanka nic nie zmieniła bo i tak czyściutko było. Lata jak i przebieg zrobiły swoje.
Paweł, jeśli tylko przy rozruchu auta po nocy zagra przez ułamek sekundy to sie tego nie czepiaj, większość osób to ma i ten problem dotyczy fl d2 i tych nowszych zabawek. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-08, 15:11
|
|
|
Diagnostyka zawsze z przymrużeniem ale sprawdzic można.
Kolega sugeruje że pojedzie do kogos na sprawdzenie więc chyba cżesciej mu sie odzywa niz po nocy. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-08, 15:29
|
|
|
co tu sprawdzać
albo robić albo się przyzwyczaić |
|
|
|
|
|
|
|
lucek1142
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: katowice
|
Wysłany: 2015-08-08, 16:24 nastawnik
|
|
|
Koledzy chodzi o to zeby potwierdzic iz ten odglos to wlasnie nastawnik-jesli tak to robie natychmiast.Nie mam w okolicy mechanika ktory ma praktyczna wiedze o tym modelu , dla tego pytam czy ktos moze pomoc w diagnozie.Mam zbyt doinwestowane auto aby ryzykowac iz za chwile bede robil silnik.-ale poniewaz , z tego co widze po postach-koszt zrobienia jednej glowicy na oryginalach to ok 2300-2500 to wole ten wydatek zaplanowac niz dac sie zaskoczyc. |
_________________ pozdrawiam
lucek
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-08, 17:58
|
|
|
No ale zasadnicze pytania to takie czy to ci sie odzywa zawsze czy np tylko rano? Jak Marcin miał problem i chcial mi na zlocie pokazać to jak na złośc ani razu nie odezwało sie nic czy rano czy nie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-08, 21:36
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak Marcin miał problem i chcial mi na zlocie pokazać to jak na złośc ani razu nie odezwało sie nic czy rano czy nie. |
no bo najwidoczniej towarzystwo odpowiadało mojej A8
ja takim rannym stukotem jeździłem chyba przez rok, dopóki nie zaczęło przy rozruchu napierdzielać głośno że myślałem że mi dziure zrobi w pokrywie zaworów to był czas na zmiany
jeśli tylko 1-2sec. pyknie cos to na razie można olac chodz powiem że jest to irytujące...nagraj może te dźwięk i wrzuć tu na forum, to Ci co znają temat powinni rozpoznać czy to nastawnik gra na nerwach |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|